4 unelte utile pentru relatia cu clientii in social media

6 sfaturi de marketing pentru impact maxim al clipurilor video
January 2, 2017
socialmarket.ro
Cum sa creezi si sa dezvolti un canal de YouTube
January 3, 2017

4 instrumente care îmbunătățesc serviciile pentru clienți în social media

Clienții dvs. folosesc social media? Dacă da, în acest articol, veți descoperi patru instrumente pentru a gestiona serviciul clienți pe social media.

#1: Rignite

Rignite ușurează monitorizarea a tot ce se întâmplă în conturile de social media. Aveți posibilitatea să sincronizați mai multe platforme, inclusiv Facebook, Twitter, Instagram și LinkedIn.

De fiecare dată când un utilizator interacționează cu brand-ul dvs., această activitate apare în feed-ul de activități Rignite. Acest fapt vă permite să observați cu ușurință ceea ce spun oamenii, să puteți parcurge fiecare linie de comentarii și să abordați în mod direct fiecare interacțiune.

#2: Sparkcentral

Sparkcentral a fost conceput pentru a ajuta businessurile să rezolve cu ușurință problemele clienților. Tot efortul este concentrat pe furnizarea de servicii excepționale pentru clienți.

Aplicația va centraliza toate comentariile clienților și le va trimite automat, într-un singur feed, agentului care se ocupa de serviciile clienților.

Caracteristica specială a Sparkcentral este faptul că oferă agenților de servicii pentru clienți posibilitatea de a avea acces la întregul istoric al conversației unui client. Acest lucru îi va permite să ofere servicii extrem de personalizate pentru clienți cu scopul final de a aborda/rezolva în cel mai bun mod problema unui client.

#3: Mention

Acordarea unei atenții mărite pentru activitatea sociala a brandului dvs. joacă un rol major pentru furnizarea de servicii de bună calitate, iar Mention este instrumentul ideal pentru ‘’ascultarea’’ conversațiilor din social media.

Unul din principalele avantaje ale aplicației Mention este faptul că face posibilă urmărirea conversațiilor sociale în peste 40 de limbi, iar căutarea în timp real vă va da posibilitatea să răspundeți comentariilor la câteva secunde după ce numele brandului dvs. a fost menționat.

#4: Social Studio

Social Studio, un instrument de cloud marketing dezvoltat de Salesforce și folosește ‘’ascultarea’’ socială pentru a identifica potențialele probleme legate de servicii pentru clienți.

Instrumentul integrează în cadrul interfeței sale canalele social media utilizate, obținând astfel o imagine de ansamblu a ceea ce spun clienții despre ți la adresa brandului dvs.

De multe ori clienții împărtășesc impresiile negative despre un anumit brand în diverse canale social media și rar de tot direct brandului respectiv. Funcțiile aplicației Social Studio includ abilitatea de a evalua dacă sentimentele comune despre brand-ul dvs. sunt pozitive sau negative, precum și accesul la cuvintele cheie utilizate în postări despre businessul dvs.

De asemenea, identificând opiniile negative vă va permite să rezolvați anumite probleme sau să adresați un răspuns imediat.

Dar caracteristica numărul 1 a serviciilor pentru clienți oferite de Social Studio este posibilitatea de a observa postările de genul ‘’am nevoie de ajutor/asistență’’ și de a răspunde instant clientului.

Un demo despre cum funcționează aplicația găsiți aici.

Concluzii

Clienții utilizează un număr mare de site-uri social media, iar un brand puternic trebuie să își facă simțită prezență pe toate canalele media (pentru a oferi servicii de bună calitate și de a răspunde necesităților clienților săi).

Țineți cont că serviciile pentru clienți sunt publice, fie ele bune, fie negative. Cele 4 instrumente prezentate mai sus vă vor ajuta să aveți clienți fericiți și un scor excelent al serviciilor oferite.

sm
sm

Comments are closed.