Creeaza povesti fabuloase pe Instagram

socialmarket.ro
Facebook Live pentru afacerea ta – 6 ponturi
January 6, 2017
7 ponturi pentru îmbunatatirea vanzarilor online folosind social media
January 7, 2017
social market

Cum să creezi povești fabuloase pe Instagram

Vreți să învățați cum să vă publicați povestirile pe Instagram?

Instagram Stories (Povestirile Instagram) vă permit să înregistrați video-uri în direct sau să faceți fotografii cu telefonul dvs. și să le adăugați povestirii care poate fi accesată doar pentru 24 de ore.

În acest articol veți descoperi cum să creați povești Instagram și vă răspundeți persoanelor care interacționează cu aceste povești.

Cum arată, de fapt, Instagram

În primul rând, să aruncăm o privire la cum arată o poveste Instagram (vom folosi această traducere aproximativă).

Când vă conectați la aplicația Instagram, veți vedea cele mai recente povești postate pe Instagram de către persoanele pe care le urmăriți în partea de sus a feed-ului dvs.

socialmarket.ro

Atunci când apăsați pe unul din aceste cercuri, veți vedea povestea Instagram a acelui utilizator pentru ziua respectivă în cicluri de câte 10 secunde de fotografii sau video.

socialmarket.ro

Atunci când vizitați profilul altui utilizator Instagram care are o poveste curentă, veți observa un cerc în jurul fotografiei profilului utilizatorului. Când faceți clic pe fotografia de profil, vei fi trimis la povestea curentă a utilizatorului.

Acum, că știi cum arată poveștile Instagram, să examinăm modul în care vă puteți crea una pentru afacerea dvs.

#1: Actualizați-vă aplicația Instagram pentru a putea avea acces la modulul de Stories

            Ar trebui să vedeți noua caracteristică în partea de sus a aplicației Instagram, împreună cu cele mai recente poveștide la cei pe care îi urmăriți și deja folosesc această facilitate.

#2: Configurați-vă setările

            Aveți două opțiuni: De la setările principale Instagram vă puteți modifica setările de confidențialitate pentru fiecare poveste în parte sau pentru toate poveștile dvs.

În continuare, faceți clic pe Setările Poveștii (Story Settings) aflată sub secțiunea Cont (Account).

socialmarket.ro

De aici, puteți selecta ca anumite persoane să nu vadă poveștile dvs. Puteți alege, de asemenea, ca anumite persoane să aibă posibilitatea de a vă trimite mesaje din povestirile dvs.

#3: Creați-vă prima Poveste Instagram

Când sunteți pregătit să creați prima poveste, apăsați pe butonul + încercuit din partea de stânga sus a ecranului Instagram.

socialmarket.ro

De aici, puteți utiliza pictogramele din partea de jos a ecranului de la stânga la dreapta pentru a configura setările blițului (dacă faceți o fotografie), pentru a face o fotografie sau a filma  un video sau pentru a comuta camera între cele două variante, față sau spate. Dacă apăsați și mențineți butonul central, puteți înregistra un video de 10 secunde.

socialmarket.ro

Odată ce ați terminat de fotografiat sau de înregistrat, aveți opțiunea de a adăuga text sau de a  desena pe fotografia sau videoclipul dvs. utilizând opțiunile din partea dreaptă sus a ecranului. În partea de jos a ecranului aveți la dispoziție opțiunile de a anula și de a o lua de la capăt sau de a descărca fotografia sau videoclipul. După ce ați creat povestea, veți vedea propria fotografie de profil în partea de sus a feed-ului dvs. Fotografia dvs. va apărea întotdeauna prima  astfel încât să puteți accesa cu ușurință povestea dvs. curentă în orice moment.

Dacă doriți să adăugați ceva în plus la povestea dvs., apăsați pe butonul + încercuitdin stânga sus pentru a înregistra sau a face o fotografie. Fiecare nou video sau fotografie pe care le faceți vor fi adăugate la sfârșitul poveștii și durează 24 de ore.

#4: Editați porțiuni din povestea dvs.

Când apăsați pentru prima dată pe povestea ta, veți vedea trei puncte în partea dreapta din josul ecranului. Atingeți cele trei puncte pentru a afișa următoarele opțiuni:

socialmarket.ro

Rețineți că fiecare dintre aceste opțiuni se aplică pentru porțiuni de câte 10 secunde (foto sau video) din povestea dvs. Acest lucru înseamnă că puteți face următoarele:

• Ștergeți partea din poveste pe care o vizualizați;• Salvați porțiunea foto sau video din povestea pe care o vizualizați;• Distribuiți porțiunea foto sau video din povestea pe care o vizualizați ca o postare pe profilul dvs. Instagram;• Modificați setările poveștii pentru porțiunea din poveste pe care o vizualizați.

#5: Vizualizați statistici pentru povestea dvs.

Atunci când oamenii încep să vizualizeze povestea dvs., veți vedea un număr în partea de jos a fiecărei porțiuni din povestea ta. Aveți posibilitatea să glisați în sus pe acel număr pentru a vedea mai multe detalii, cum ar fi câte vizualizări aveți pentru fiecare parte din povestea ta și cine sunt cei care au vizualizat acele porțiuni din povestea ta.

Cum vă puteți folosi de aceste statistici?

Să presupunem că aveți o anumită fotografie sau un film care obține multe vizualizări. Este recomandabil să o partajați la profilul dvs. și să încurajați mai mulți oameni să vă vadă povestea.

Sau dacă observați o scădere semnificativăa vizualizărilor pentru o secțiune din povestea dvs., atunci ar fi de preferat să ștergeți acea fotografie sau acel video să vedeți dacă oamenii vor continua să vă urmărească povestea dincolo de acest punct odată ce ați eliminat acea fotografie sau acel video.

#6: Revizuiți mesajele generate de Povestea dvs.

În cazul în care oferiți privitorilor posibilitatea de a vă trimite un mesaj, va trebui să fiți vigilenți cu privire la verificarea mesajelor primite. Pentru a vă verifica mesajele, apăsați pe căsuța de mesaje din partea dreaptă sus a ecranului Instagram. Acolo veți vedea dacă aveți mesaje și cereri de mesaje. Este oarecum similar cu mesajele filtrate din Facebook Messenger. Când apăsați pe link-ul Cereri de mesaje s-ar putea să găsiți unele spam, dar s-ar putea să găsiți și mesaje ca răspuns la povestea dvs. Acestea vor veni cu un instantaneu al porțiunii de poveste de unde utilizatorul v-a trimis mesajul.

socialmarket.ro

Dacă încurajați mesajele din poveștile dvs., asigurați-vă că și răspundeți la ele, tocmai asta este idea de bază a social media, de a vă angaja în convorbiri cu publicul dvs.

Concluzie

            Cu noul algoritm Instagram implementat este important să se găsească modalități de a ajunge în partea de sus a feed-ului de știri. Prin adăugarea de conținut nou poveștii dvs. Instagram, puteți să vă păstrați afacerea în partea de sus feed-ului urmăritorilor dvs. pe tot parcursul zilei.

Cheia este să știi când vor fi on-line și ce tip de conținut live le va capta și păstra atenția!

sm
sm

Comments are closed.