Cum sa maresti lista cu adrese de email prin reclame YouTube

socialmarket.ro
3 unelte de design pentru o grafica superba
January 5, 2017
4 modalitati de a umaniza postarile din social media
January 6, 2017

trueview-stream

Cum să îți mărești lista cu adrese de email prin reclame pe YouTube?

 

Ai nevoie să îți crești baza de date cu adrese de email? Atunci este necesar să îți optimizezi reclamele pentru video-urile YouTube astfel încât să te ajute să atragi oamenii care sunt interesați de ceea ce oferi.

Când oamenii caută cuvinte cheie care se potrivesc cu ținta reclamei dvs., atunci reclama dvs. YouTube va apare direct sub câmpul de search al YouTube.

Această reclamă este un exemplu de reclamă video denumită TrueView.

socialmarket.ro

Anunțul dvs. va apărea și atunci când oamenii vizionează clipurile video. Anunțul poate apărea atât înaintea de începutul propriu-zis al video-ului, fie ca anunț sponsorizat în bara laterală. Spotul publicitar premergător video-ului este numit reclamă TrueView-Stream.

#1: Alegeți ce video YouTube să promovați

Apoi intrati pe linkul acesta și adaugati linkul către video-ul dvs. în câmpul denumit Video Ad.

#2: Construiți-vă anunțul

Oferiți ceva gratuit (cum ar fi un ebook). Ideea care stă la baza acestei acțiuni este că acel ebook gratuit va determina oamenii să vă viziteze site-ul, iar acestia vor oferi o adresă de email în schimbul acelui ebook.

Este necesar să completați Titlul și 2 câmpuri cu privire la descrierea acestuia.

Un sfat util: când scrieți titlul anunțului, fiți direcți. Un bun exemplu ar fi: “Gratuit – Ebook Despre Marketing.” – în descriere explicați contextul în care ați creat acest video și spuneți-le privitorilor ce vor avea de câștigat dacă vor da click pe anunțul dvs. De exemplu, scrieți: “Vreți să obțineți mai multe parteneriate?” apoi “Citiți cei 10 pași prezentați în ebook.”

Dacă doriți ca oamenii să se înscrie pentru lista dvs. de adrese e-mail, introduceți un link care duce oamenii la pagina dvs. de contact (pentru a le asigura ușurința introducerii adresei de email) și care promovează gratuitatea oferită de dvs.

#3: Stabiliți-vă bugetul

YouTube recomandă un buget zilnic de 10.00$ (care este suficient pentru a testa campania și a urmări conversiile după prima zi). YouTube recomandă, de asemenea, un cost-pe-vizionare maxim (CPV), care este cel mai mare preț pe care sunteți dispus să-l plătiți pentru ca un user să vă privească reclama.

Un bun punct de pornire este de 0,25 $ pentru fiecare vizualizare. În cazul în care vă întrebați, veți plăti doar dacă cineva urmărește cel puțin 30 de secunde de video.

#4: Selectați audiența țintă

Când stabiliți o audiență, fiți cât mai specific cu putință.

După ce ați terminat acești pași, puteți aproba anunțurile dvs. să înceapă a fi difuzate pe YouTube.

Da, este atât de ușor de configurat campania. Apoi puteți viziona starea campaniei din tabloul de bord Google AdWords atunci când campania începe să se desfășoare!

Creând o campanie de reclame pe YouTube este un mod inteligent de a vă crește lista cu adrese de e-mail!

 

sm
sm

Comments are closed.