Cum sa iti cresti afacerea folosind YouTube

socialmarket.ro
Cum sa creezi rapid clipuri video de calitate
December 9, 2016
6 sfaturi de marketing pentru impact maxim al clipurilor video
January 2, 2017
socialmarket.ro

Cum să vă dezvoltați afacerea cu ajutorul YouTube 

Doriți să învățați cum să va dezvoltați afacerea cu ajutorul clipurilor video pe YouTube?

Legătura dintre videourile YouTube și afacerea ta 

Totul pornește de la banala adresă de email. Cel mai important lucru de reținut este că YouTube este o platformă de social media, vitală pentru creșterea bazei tale cu adrese de email.

Primele 24 de ore de viață ale unui video sunt vitale pentru a determina poziţia pe care se va clasa acel video. Din acest motiv, atunci când postați un videoclip nou, petreceți-vă prima zi îndrumând oamenii către videoclipul dvs.

Folosiți un link Lead pages personalizat, conceput cupe baza aceleiași viziuni: de a colecta informații utile. Creați ceva gratuit bazat pe ceea ce vreți să vindeți în viitor, indiferent că este vorba de un ghid, o listă sau un ebook. Dacă scrisul nu este punctul vostru forte, atunci puteți apela la cursuri audio sau video. Cu o astfel de gratuitate, indiferent dacă veți avea 10 sau 100 de hit-uri, veți avea un public țintă interesat de afacerea dvs.

Cum stabiliți subiectele video 

Cel mai bun mod de a obține un impuls pe YouTube este de a alege subiecte educaționale deoarece platforma este un motor de căutare.

Gândiți-vă la crearea unor module gen ’’Cum să…’’, tutoriale și recenzii, dar care să nu trateze în mod special nișa dvs. de afaceri. De exemplu, un restaurant poate face videoclipuri în care să prezinte anumite rețete sau să facă review-urile unor tipuri de vinuri.

Pentru diversificarea afacerii și extinderea ei există trei niveluri principale pe care fiecare companie ar trebui să se concentreze: conținut educațional de pe urma căruia publicul învață ceva, conținut inspirațional care motivează publicul sau îl face să simtă ceva și conținut de solidificare și creștere a  comunității care se concentrează asupra membrilor și distribuie conținut creat de utilizator. Acordați atenție statisticilor dvs.:vedeți ce funcționează și rezonează cu publicul și puneți întrebări.Acesta este cel mai bun mod de a descoperi ce fel de conținut ar trebui să creați pentru publicul dvs.

Muncă de cercetare pentru subiecte 

Munca de cercetare pornește de la întrebări frecvente.

Dacă o singură persoană pune o întrebare, există o sută de alte persoane care doresc același răspuns.

Dacă nu aveți încă o bază de clienți care pun întrebări, urmăriți site-urile și profilurile social media ale persoanelor care au un public similar cu cel pe care îl doriți. Verificați comentariile și întrebările și notați-le pentru viitor.

Apoi verificați dacă informațiile notate se regăsesc în searchul Google sau YouTube.

Tastați primele cuvinte cheie în bara de căutare și 10 sugestii vor apărea. Acestea sunt cele mai populare 10 subiecte de căutare în jurul acelui cuvânt cheie așa că trebuie să le notați și pe acestea.

Reluați procesul, de data asta verificând aceste informații cu Google Keyword Planner, Astfel vă asigurați că fiecare titlu și keyword din fiecare videoclip au în spate un volum substanțial de muncă de cercetare și analiză.

Structura unui videoclip 

Pregătiti intro-ul, câteva puncte cheie pentru fiecare parte, precum și filmarea acestuia pe secțiuni.

Înregistrați intro-ul dvs. de câte ori doriți, până când aveți cea mai bună variantă posibilă. Apoi realizați prima secțiune, apoi a doua secțiune la fel, și tot așa. Această metodă este mai rapidă decât încercarea de a înregistra totul dintr-o singură dată și face editarea video-ului mai ușoară, putând ascunde cu ușurință tranzițiile folosind imagini secundare.

Din moment ce oamenii sunt în căutarea unor informații specifice și încă nu știu cine sunteți, este important să ajungeți la subiect cât mai repede posibil. De exemplu, dacă faceți un film educativ, utilizați primele 10 până la 20 de secunde pentru a vă prezenta și a spune ce aveți de gând să prezentați în acel video, apoi treceți direct la subiect.

Conținutul de bază ar trebui să fie între două și trei minute (tutorialele pot fi un pic mai lungi,  dar este extrem de important ca ele să fie concise).

Terminați video-ul cu două apeluri la acțiune. Utilizați primul pentru a conduce oamenii de pe YouTube pe site-ul dvs. pentru a face conversie. De exemplu, trimiteți persoanele către produsul gratuit oferit pe site pentru a-l descărca, în acest fel construindu-vă baza de date cu adrese de email.

Utilizați al doilea apel la acțiune pentru implicare. Adresați-vă telespectatorilor să dea like, să lase un comentariu și să se aboneze la canalul dvs. Cu cât mai multă implicare obținută în primele 24 de ore, cu atât mai mult YouTube și Google vor vedea videoclipul ca fiind unul de înaltă calitate și îi vor acorda un rang mai înalt.

Obținerea de trafic pentru videourile dvs. 

Distribuiți fiecare videoclip nou celor din lista dvs. cu e-mailuri în primele 24 de ore după încărcarea acestuia. Invitați oamenii să vă scrie înapoi, construind astfel o relație cu publicul dvs.

Încărcați un video scurt, de 15-20 de secunde, un fel de teaser sau trailer pe pagina dvs. de Facebook la finalul căruia să îndemnați oamenii să se îndrepte spre video-ul complet de pe YouTube (includeți și linkul necesar în descriere).

Utilizați clipuri video pentru creșterea afacerii 

Pentru a transforma videoclipurile într-o afacere, având deja construită baza de date cu adrese de e-mail, atunci când aveți ceva de vândut, vă puteți baza deja pe o audiență din care cu siguranță veți găsi clienți.

Unealta începutului de an 2017

Google a introdus un produs gratuit nou-nouț care vă permite să creați tablouri de bord vizuale ușor de folosit: DataStudio.Google.com. Conectați-vă la Google Data Studio prin contul dvs. Google. Este foarte ușor și super-puternic.

socialmarket.ro

sm
sm

Comments are closed.