Creste-ti afacerea pe Snapchat in 4 pasi

socialmarket.ro
Cum sa creezi si sa dezvolti un canal de YouTube
January 3, 2017
socialmarket.ro
3 unelte de design pentru o grafica superba
January 5, 2017

Dezvoltarea afacerii folosind Snapchat în 4 paşi

Doriți să utilizați Snapchat pentru afaceri? Crearea unui plan de marketing Snapchat vă ajută să vă asigurați că veți obține un randament semnificativ comparativ cu timpul investit în această platformă.

În acest articol veţi descoperi un plan format din 4 paşi pentru a vă demara o afacere cu ajutorul Snapchat.

#1: Hotărâţi ce tip de conţinut veţi posta

Conţinut bazat pe valoare adăugată sau conţinut de tip poveste?
Conţinutul bazat pe valoare adăugată oferă informații relevante şi utile care se concentrează pe educarea publicului și adăugarea de valoare:

  • Învățați publicul cum să îndeplinească o anumită;
  • Arătați publicului cum să folosească instrumente noi și inovatoare din industrie;
  • Furnizaţi sfaturi relevante – prin oferirea de sfaturi demonstraţi că sunteţi un expert în domeniul dvs. (sfaturile scurte şi la obiect sunt cele care funcţionează cel mai bine);
  • Informaţi cu privire la cele mai noi inovaţii din domeniul dvs. Acest lucru vă poziționează ca un expert și vă crește credibilitatea.

Conţinutul de tip poveste permite oamenilor să arunce o privire în culisele companiei dvs. Consumatorii cumpără de la companiile pe care le consideră a fi credibile, demne de încredere și oneste. În cazul în care afacerea dvs. nu îşi spune povestea online atingând aceşti trei factori importanţi, atunci publicul țintă va cumpăra probabil de la competitori:

·        Prezentaţi cultura și valorile companiei pentru a ajuta la solidificarea încrederii consumatorilor.

·        Oferiți publicului o frântură din afacerea și viața dvs. personală.

·        Împărtăşiţi o poveste axată pe un eveniment la care participaţi sau îl organizaţi – acest lucru va contribui la prezentarea poveştii brandului dvs. şi, în acelaşi timp, contribuie la creşterea valorii adăugate.

 #2: Creaţi o audienţă specifică

·        Folosiţi-vă de alte platforme: utilizarea audienţelor create pe alte platforme sociale este un mod foarte bun de a vă crea o audienţă specifică pe Snapchat (trebuie să vă asiguraţi că distribuiţi conţinut unic pentru a oferi oamenilor un motiv de a vă urmări). Prezentaţi-vă povestea, împărtăşiţi-o pe alte platforme sociale şi oferiţi un link către profilul dvs. Snapchat. Pentru a face acest lucru, duceţi-vă la My Story din Snapchat şi apăsaţi pe butonul de descărcare.

În continuare, glisaţi în jos ecranul aparatului şi apăsaţi AddFriends (adăugare prieteni).

Apoi apăsaţi Share Username (Distribuiţi username-ul) şi apoi Copy (copiere).

La final nu mai aveţi de făcut decât să încărcaţi povestea dvs. Snapchat în format video pe alte platforme şi să adăugați linkul către profilul dvs. de Snapchat pe care l-aţi copiat la pasul anterior.

         ·      Folosiți funcția de căutare oferită de platformele social media.

O altă modalitate de a vă crește audiența pe Snapchat este folosirea funcției mai sus amintite.

Cea mai bună unealtă în acest sens este funcția de căutare oferită de Twitter. Pentru a începe duceți-vă la Twitter AdvancedSearch.

Apoi căutați “Add me on Snapchat” (Adaugă-mă pe Snapchat) și completați câmpurile următoare cu ce considerați că este relevant pentru audiența dorită de dvs. Spre exemplu, dacă țintiți persoane dintr-o anumită locație, atunci completați secțiunea Places (Locații).

  • Organizați concursuri

Concursurile reprezintă un alt mod eficient de a vă crește audiența Snapchat. Asigurați-vă că publicul știe că pentru a participa la concurs trebuie să vă dea follow (să vă urmărească) pe Snapchat (puneți-le la dispoziție linkul către profilul dvs. de Snapchat).

#3: Comunicați frecvent cu audiența dvs.

Nu uitați să fiți în permanentă legătură cu publicul dvs. pentru că reprezintă un factor esențial pentru convertirea urmăritorilor dvs. în clienții dvs.

  • Puneți întrebări și reacționați rapid atunci când cineva vă răspunde, asigurându-vă că răspunsul lor este binevenit și luat în considerare;
  • Interacționați proactiv cu alți utilizatori–este una dintre cele mai bune metode de a genera implicare imediată. Folosiți Ghost Codes pentru a găsi useri Snapchat relevanți pentru dvs., urmăriți-le povestea și trimiteți-le un snap cu răspunsuri la întrebările lor.

#4: Măsurați performanța

Este o acțiune crucială pentru dvs. Sunt cinci elemente cheie pe care vă puteți concentra în urma datelor statistice oferite de Snapchat. De asemenea, există o unealtă suplimentară cu care puteți măsura traficul generat de contul dvs. Snapchat.

  • Total Story Completions (Număr complet de povești) – reprezintă numărul de persoane care au urmărit povestea dvs. în totalitate, de la început până la sfârșit. Veți regăsi acel număr lângă cel mai recent video din povestea dvs.
    • Unique Views (Vizualizări Unice)–reprezintă numărul de persoane care au deschis primul cadru al poveștii dvs. pentru cel puțin o secundă.

  • Story Completion Ratio (Procentul Poveștilor Finalizate)  este numărul de persoane (în procente) care au urmărit în totalitate povestea dvs. raportat la numărul de persoane care au început să vă urmărească povestea dar nu au finalizat-o.
  • Screenshots (Capturi) – reprezintă o bună modalitate de a măsura angajamentul arătat de urmăritori și puteți găsi această valoare sub Vizualizările Unice. Aveți posibilitatea să utilizați capturi de ecran pentru a obține informații utile de la urmăritori cum ar fi capturi ale designului logo-ului favorit ales din mai multe variante avute la dispoziție, pentru a genera legături către bloguri noi sau pentru vouchere care oferă discount.
  • Website Traffic (Trafic Web) – este unul dintre cele mai importante elemente cheie cu ajutorul căruia puteți măsura ROI (randamentul investițiilor) generat de eforturile dvs. depuse pe această platformă. Cel mai bun mod de a măsura traficul Snapchat este de a crea linkuri unice pe care să le distribuiți în povestea dvs. Snapchat.

Concluzie: Folosirea într-un mod eficient al Snapchat-ului vă va ajuta să căpătați notorietate, să vă creșteți credibilitatea și să întăriți încrederea audienței în dvs.

 

sm
sm

Comments are closed.