Facebook Live pentru afacerea ta – 6 ponturi

4 modalitati de a umaniza postarile din social media
January 6, 2017
social market
Creeaza povesti fabuloase pe Instagram
January 6, 2017
socialmarket.ro

6 modalități de folosire a serviciului Facebook Live în afacerea dvs.

Vă întrebați cum puteți să utilizați Facebook Live în folosul afacerii dvs.?

Folosind Facebook Live veți crește audiența mult mai ușor decât dacă scrieți postări.

În acest articol veți descoperi șase modalități de a utiliza Facebook Live pentru dezvoltarea cu succes a afacerii dvs.

#1 Răspundeți întrebărilor și oferiți asistență clienților

Cu toate că puteți răspunde comentariilor, feedback-ului sau impresiilor în scris, este mult mai rapid (și mai eficient) să programați o sesiune Facebook live video, unde puteți răspunde la multe dintre întrebări deodată. Acest lucru încurajează fanii să urmărească live sesiunea video mai degrabă decât să aștepte pentru o reluare. Iar dacă ulterior se întâmplă să primiți comentarii cu aceleași întrebări sau impresii, puteți distribui reluarea acelei sesiuni de live.

#2 Oferiți mici detalii din interiorul afacerii dvs.

Arătați-le fanilor imagini despre cum lucrați și ce se întâmplă “în spatele scenei” (site-ului). Concentrați-vă pe un aspect al afacerii despre care considerați că fanii vor să afle mai multe detalii.

#3 Promovați un eveniment din viitor

Facebook Live este o modalitate foarte bună pentru a promova un eveniment viitor. După ce ați planificat evenimentul, creați o postare prin care vă înștiințați fanii că aveți un anunț special pentru ei. Apoi împărtășiți diverse detalii despre evenimentul de pe videoclipul Live.

#4: Anunțați produsele noi

O altă modalitate de a folosi Facebook Live este de a oferi fanilor o privire rapidă a produselor (de exemplu, în cazul în care aveți un produs nou care nu este încă disponibil pe site sau dacă aveți produse în ediție limitată). Este o metodă eficientă de a le stârni interesul și de a le crește entuziasmul până la lansarea produsului.

#5 FAQ

Serviciul de relații cu clienții este o parte extrem de importantă a oricărui business.

Deschideți o sesiune de Facebook Live în care să discutați cele mai frecvente întrebări (FAQ) pe care vizitatorii site-ului dvs. le-ar putea adresa, iar apoi distribuiți reluarea. Puteți încărca video-ul și pe site, urmând ca acesta să apară înaintea formularului de suport clienți din pagina de Ajutor sau de Contact.

#6 Angajați-vă în discuții cu membrii grupului dvs. de Facebook

Puteți difuza săptămânal actualizări sau răspunsuri pentru diferite sugestii oferite de clienții dvs. și care sunt relevante pentru întregul grup. Folosiți-vă de această oportunitate pentru a aprofunda relația dintre businessul dvs. și clienți.

PS: Ajustați setările grupului pentru ca doar dvs. să puteți posta sau să aveți posibilitatea de a aproba postările utilizatorilor.

sm
sm

Comments are closed.